بهترین دکتر دندانپزشکی در تهران

دندان درد | درمان دندان درد

دندان درد | درمان دندان درد

البته باید بگوییم که اکثر ما در طول عمر خود درد دندان را تجربه کرده ایم و می دانیم که چقدر این درد ناک و وحشتناک می باشد و حتی با مسکن نیز درد کاهش پیدا نمی کند.

دندان درد با وجود بودن دارای مسکن با این حال قابل تحمل نیست. هنگامی که دندان درد به سراغ شما می آید تمام بدن خیس عرق می شود. دندان درد در اثر خوردن مایع گرم یا سرد ،شیرینی یا ترشی که باعث درد می شود صورت می گیرد. سایده شدن دندان ها و حساسیت دندان نیز بعضی اوقات باعث دندان درد می شود. بعضی از دردها احتیاج به درمان فوری دارد که باید حتما به دندان پزشک مراجعه کرد. خوردن دارو های مسکن،اسپری های بی حس کننده،کمپرس یخ می تواند مدت کوتاهی درد دندان را تسکین دهد. برای همین باید بعد از درد به پزشک مراجعه کرد تا با معاینه دقیق علت این دردهارا پیدا کرده و درمان را روی دندان انجام بدهد. درمان های سنتی زیادی برای درمان درد دندان وجود داردکه باید با نظر پزشک استفاده شود.

یکی از بدترین دردهایی  دندان درد است که یک فرد می‌تواند به آن دچار شود. گاهی مقدار درد آنقدر زیاد است که فرد تشخیص نمی دهد که این دندان درد مربوط به کدام قسمت است. ممکن است گلو باشد یا فک یا سر. پس از اطمینان از اینکه درد مربوط به دندان است می توانید به کمک درمان های خانگی که در اختیارتان قرار دادیم، کمی از درد دندان آن را بکاهید تا به پزشک مراجعه کنید.
دندان‌ها را دو بار در روز مسواک بزنید. البته با استفاده از خمیردندان فلوراید.
کشیدن نخ دندان پس از هر وعده غذایی از جمع شدن جرم و پلاک جلوگیری می‌کند و لثه‌ها را قوی نگه می‌دارد. باید از دهانشویه نیز استفاده کنید تا پلاک بین دندان‌ها جمع نشود.
باید به طور منظم و حداقل سالی دو بار به دندانپزشک مراجعه کنید. در صورت روبرو شدن با هر گونه نشانه هشداردهنده یا علائمی مانند تورم یا خونریزی لثه‌ها، لق شدن دندان‌ها، بدبو شدن دهان یا حساسیت به گرما یا سرما در اولین فرصت با دندانپزشک تماس بگیرید.
جرم‌گیری و ویزیت‌های دوره‌ای برای حفظ سلامت دهان و دندان‌ها ضروری است.
بانوانی که در دوران بارداری دچار دندان درد می‌شوند، از اکثر آنتی بیوتیک‌ها و داروها نمی‌توانند استفاده کنند. بنابراین درمان‌های خانگی و طبیعی برای تسکین موقتی دندان درد به ایشان پیشنهاد می‌شود.

دندان درد

درمان دندان درد

معرفی توسط خانم دکتر ترمه :

امروزه برای خرید قطعات یدکی خودرو خود میتوانید با فروشگاه لوازم یدکی که معرفی میکنیم بیشتر آشنا شوید و روی قطعات یدکی ارسالی این فروشگاه حساب باز کنید چرا که در بازار چراغ برق فعالیت دارند و میتوانید درب منزل و یا تعمیرگاه قطعات یدکی خود را تحویل بگیرید چرا که ما این فروشگاه را به رسمیت میشناسیم برای خرید لوازم یدکی تخصصی مزدا میتوانید وارد لینک فروشگاه شوید.

فروش اتصالات استنلس استیل در بورس لوله و اتصالات صنعتی و صنایع غذایی (پارس استیل)

لوازم یدکی وینگل - لوازم یدکی کاپرا - لوازم یدکی ون - نمایندگی ون - لوازم وینگل|لوازم کاپرا
وارد کننده لوازم یدکی کاپرا و لوازم یدکی وینگل در بازار چراغ برق با ضمانت بهترین قیمت و کیفیت,قیمت آخر لوازم کاپرا را از ما بخواهید

ماشین ظرفشویی آاگ - قیمت بدونه واسطه ماشین ظرفشویی آاگ در نمایندگی ااگ برتر ضمانت بهترین قیمت ۰۹۱۰۹۶۶۳۹۵۸ استعلام قیمت ماشین ظرفشویی ااگ با شماره ای نمایندگی رسمی ااگ امکان پذیر میباشد. فروش ماشین ظرفشویی آاگ در نمایندگی رسمی و اصلی با ضمانت نامه اصلی شرکت ااگ