بهترین دکتر دندانپزشکی در تهران

تورم صورت ناشی از عفونت دندان | علائم تورم صورت ناشی از عفونت دندان

تورم صورت ناشی از عفونت دندان | علائم تورم صورت ناشی از عفونت دندان

در واقع تورم  صورت ناشی از عفونت  دندان و آبسه صورت با زمینه دندانی که علت آن عفونی ویا التهاب دندان می باشد.

بعد از درمان ریشه در فرد سالم، تورم صورت  ناشی از عفونت دندان در بعضی مواقع خود به خود و با گذشت زمان برطرف می‌شود. چرا که دستگاه ایمنی فرد سالم می‌تواند که به‌طور طبیعی عوامل عفونی و التهابی را از محیط بدن حذف کنند و به تدریج تورم کاهش یابد. در مواردی همین واکنش دستگاه ایمنی می‌تواند خود عامل تورم صورت ناشی از عفونت دندان  باشد (فلیرآپ) که در این مورد هم خود دستگاه ایمنی به‌طور طبیعی قادر به رفع تورم است.

وقتی یک دندان به علت تورم صورت ناشی از عفونت دندان  یا تورم داخل دهان باشد، دو درمان برای این موارد وجود دارد.

1-درمان ریشه و حفظ دندان در صورتی که قابل انجام باشد.

2-دوم کشیدن دندان بنابراین درمان قطعی آبسه و تورم صورت ناشی از عفونت دندان با منشا دندانی این دو راه حل است. بعد از درمان ریشه یا بین جلسات درمان ریشه هم تورم صورت ناشی از عفونت دندان می‌تواند اتفاق بیفتد که تقریباً همیشه موقتی و گذراست و در این حالت درمان بیشتر کنترلی و دارویی است.

برای دریافت نوبت دهی با شماره های دکتر علیرضا ابراهیمی و خانم دکتر ترمه تماس بگیرید.

برای اطلاع از چگونگی درمان تورم صورت ناشی از عفونت دندان با دکتر علیرضا ابراهیمی و خانم دکتر ترمه مشورت کنید.

تورم صورت ناشی از عفونت دندان که سریع گسترش می‌یابند ممکن است خطرناک باشند. تورم‌هایی که همراه با تب و بی‌حالی باشند، گوشه چشم را طوری درگیر کنند که موجب بسته شدن چشم میشوند یا در فک پایین زبان را هم جابه‌جا کرده و زیر گلو گسترش پیدا کنند و تنفس را مختل کنند، به‌طور اورژانسی موجب بستری شدن بیمار در بیمارستان می‌شوند چون تهدیدکننده حیات بیمار هستند. این موارد به‌خصوص در سال‌های اخیر با توجه به افزایش سطح بهداشتی مردم به‌ندرت مشاهده می‌شوند.

در صورتی که دندانتان درد می‌کند و دچار تورم لثه‌ها، صورت یا فک و گونه شده‌اید، یعنی دندانتان عفونت دارد. پوسیدگی دندان، مشکلات لثه یا دندان‌های شکسته از دلایل رایج دندان‌درد هستند و منبع اکثر عفونت‌های دندانی به حساب می‌آیند.

در واقع تورم لثه‌ها، صورت یا فک و گونه درصورت شما که باعث ملتهب شدن آن شده می تواند علتش دندان و لثه‌ی شماباشد . متاسفانه، وقتی در لثه و دندان‌ها عفونت شدید دارید، واکنش طبیعی بدن شما این است که ملتهب شود.

در بیشتر اوقات ورم صورت از آبسه‌ی دندانی است. آبسه یعنی عفونت پایه‌ی دندان است . آبسه می‌تواند عفونتی باشد که زیر یک منطقه‌ی خاص تجمع پیدا کرده و اگر بدون درمان رها شود، تورم ادامه پیدا می‌کند و حتی ممکن است بخش‌های دیگر دهانتان هم تحت تاثیر قرار بگیرند.

پیشگیری از تورم صورت ناشی از عفونت دندان :

رعایت بهداشت دهان و دندان کمک زیادی به پیشگیری از عفونت و آبسه می‌کند. مراجعه منظم به دندان‌پزشک و درمان‌های پیشگیرانه باعث می‌شود که پوسیدگی‌های اولیه درمان شوند و کار به گسترش عفونت به استخوان، آبسه و تورم نکشد.

علائم تورم صورت ناشی از عفونت دندان

راه های درمان تورم صورت ناشی از عفونت دندان

آبسه یا عفونت دندان

تورم صورت ناشی از عفونت دندان

علت تورم صورت هنگام عفونت دندان

معرفی توسط خانم دکتر ترمه :

امروزه برای خرید قطعات یدکی خودرو خود میتوانید با فروشگاه لوازم یدکی که معرفی میکنیم بیشتر آشنا شوید و روی قطعات یدکی ارسالی این فروشگاه حساب باز کنید چرا که در بازار چراغ برق فعالیت دارند و میتوانید درب منزل و یا تعمیرگاه قطعات یدکی خود را تحویل بگیرید چرا که ما این فروشگاه را به رسمیت میشناسیم برای خرید لوازم یدکی تخصصی مزدا میتوانید وارد لینک فروشگاه شوید.

فروش اتصالات استنلس استیل در بورس لوله و اتصالات صنعتی و صنایع غذایی (پارس استیل)

لوازم یدکی وینگل - لوازم یدکی کاپرا - لوازم یدکی ون - نمایندگی ون - لوازم وینگل|لوازم کاپرا
وارد کننده لوازم یدکی کاپرا و لوازم یدکی وینگل در بازار چراغ برق با ضمانت بهترین قیمت و کیفیت,قیمت آخر لوازم کاپرا را از ما بخواهید

ماشین ظرفشویی آاگ - قیمت بدونه واسطه ماشین ظرفشویی آاگ در نمایندگی ااگ برتر ضمانت بهترین قیمت ۰۹۱۰۹۶۶۳۹۵۸ استعلام قیمت ماشین ظرفشویی ااگ با شماره ای نمایندگی رسمی ااگ امکان پذیر میباشد. فروش ماشین ظرفشویی آاگ در نمایندگی رسمی و اصلی با ضمانت نامه اصلی شرکت ااگ